Veronicka

2010-11-01
09:44:14

Första dagen på lovet
Idag gick man upp efter 7 och satte mig vid datan och hade det lite mysigt :) när klockan började närma sig 8 så gick jag ner och tvättade och är nu på min 4 tvätt maskin (tvättar 2 maskiner samtidigt) Nu ska jag bara göra mig klar gå ner och ta vätten slänga mig på cykeln och cykla till stan för och träffa min bror:) Vi ska kolla efter ett packet till Min Kära pojkväns far :D  och gå och kolla kläder och annat kul och sen få man se om han hänger med hit och åker hem senare eller åker direkt till hem byn;) nej nu måste jag dra annars bli lilla Oskar orolig om jag iinte står vid norre port 20 över.  Slänger in en bild från turkiet. Saknar värmen :/

Kommentar:
#1: Kicks

Nämen kolla vad vacker hon är :)

2010-11-08 @ 15:51:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: