Veronicka

2010-11-07
13:14:30

veckoslutet..
Idag vacknade man upp redan vid 9! Men jag låg kvar en stund och retades med syster och spelade på mobilen ;)
sedan lockade jag upp hunden i sängen och låg där och myste med honom :)
Efter ett tag var man tvungen att stiga upp och duscha käka frulle och gå upp på ängen med Batong och Jullian. Jag och syrran passade på och Borsta av dem all päls dem håller på och tappar nu när vinterpälsen växer fram :P Just nu stå syster och dammsuga menas jag sitter här och skriver :) Ska sedan baka några annorlunda choklad bollar och hon hade hittat i ett recept MUMS fast det negativa eller väl att man måste trappa sig bort till hemköp och handla det som fattas.  KALLT ute och in i bomben froster eller vad det vita nu är som liggar på marken har fortfarande inte smällt bort och klockan är över 13.00 :O Detta kommer bli en kall vinter känner jga på mig ;) nej nu ska jag nog sluta skriva och mumsa i mig en apelsin :) Ha det bäst

Kommentarer:
#1: Kristel

Kul att spendera lite tid med sin Syster ;) haha. Vi Hörs Puss & Kram

2010-11-07 @ 21:52:19
#2: Kicks

Du får uppdatera oftare ;) Ärthjärna! Puss på dig

2010-11-10 @ 13:14:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: